اسأل قلبك… بقلم علاء احمد عبد النبي

.....إسأل قلبك.....
    *********
كلمات/علاء أحمد عبدالنبي
        **************
ملكش كلام معايا
إسأل قلبك وعيونك
أنا عاشقك م البداية
ولا عمري لحظة أخونك
....إسأل قلبك....
..إسأل قلبك وعيونك...
إسأل قلبك هيقولك
عن شوقي وعن أحلامي...
لوتهت هوا يدلك
يوصفلك كل غرامي....
بتشك في حبي أنا لية
إسأل قلبك تلاقيه..
حاسس بكل كلامي..
ملكش كلام معايا
 إسأل قلبك وعيونك
 أنا عاشقك م البداية
ولا عمري لحظة أخونك
....إسأل قلبك....
إسأل قلبك وعيونك...
إسأل عيونك ديا
أنا عمري مابنسى رموشها...
لو تطلب أي هدية
لو روحي عمري ماحوشها...
بطل شكك وظنونك
من حبي بقيت مجنونك
وﻹمتى هفضل أقولها
ملكش كلام معايا
 إسأل قلبك وعيونك
 أنا عاشقك م البداية
ولا عمري لحظة أخونك
.إسأل قلبك....
إسأل قلبك وعيونك

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

سافرت نحوك....بقلم عيسى جرابا

قل لي يا قلم… كلمات الشاعر نافز ظاهر

اجازة... علاء، عطية علي