مات الكلام وانتهينا... امين قاسم
مات الكلام وانتهينا وكل واحد راح لحاله ما يبقاش كل واحد فينا شايل فوق احتماله مين فينا عارف ايه الدنيا مخبياله يمكن لو كملنا تزيد المشاكل والاساوة لاحد يطيق لتاني كلمة او ياخدها بالهداوة كدة احسن ليا وليك قصر الكلام بدل العدواة ما توصل نهين بعض نفرج ناس علينا مش حلوة ليا ولا ليك يشمت اقرب مالينا فينا خلينا نبعد يمكن نسيب ذكرة واحدة حلوة لينا الدنيا بتدي حاجات وتاخد حاجات وحكايات من بين ايدينا وذكريات بتضيع مننا اودام عنينا مين فينا بياخد حاجة مش مكتوباله مات الكلام وانتهينا وكل واحد راح لحاله ،،،،،،،،،، بقلمي الشاعر امين قاسم
تعليقات
إرسال تعليق