عيوني بيسألوني… بقلم الشاعر محمد البريمي
عيونى بيسألونى ..
عيونى بيسألونى .. عنك كل ثنيه ..
و قلبى مالوش سيره .. غير حبيبتى و ضى عنيه ..
مش شايف حد غيرك .. إنتى حاجه تانيه ..
ما بتغبيش عن بالى .. و شغلانى كل شويه ..
عيونى بيسألونى ..
معايا منين ما أروح .. ف أى مكان ..
بقلبك و روحك .. والفؤاد حيران ..
مش حاسس بغربه .. ولا حرمان ..
بس ياريت تقربى .. ما تزوديش الهجران ..
عيونى بيسألونى ..
أنا محتاجلك جدآ .. أكتر م الأول ..
لكن أعمل إيه .. بعدك عليا طول .
و إنتى مش حاسه بالعذاب .. اللى أنا فيه م الأول ..
كان مكتوب عليا .. ولا الزمن إتحول ..
عيونى بيسالونى ..
أعيش حياتى .. من قربك محروم ..
و آسى م الوحده .. و الدينا و الهموم ..
و عنيا تفضل سهرانه.. و الناس ماتبطلش لوم ..
لا خل ولا صاحب .. بيعمر و يدوم ..
عيونى بيسالونى ..
بقلم الشاعر
محمد البريمى ..
عيونى بيسألونى .. عنك كل ثنيه ..
و قلبى مالوش سيره .. غير حبيبتى و ضى عنيه ..
مش شايف حد غيرك .. إنتى حاجه تانيه ..
ما بتغبيش عن بالى .. و شغلانى كل شويه ..
عيونى بيسألونى ..
معايا منين ما أروح .. ف أى مكان ..
بقلبك و روحك .. والفؤاد حيران ..
مش حاسس بغربه .. ولا حرمان ..
بس ياريت تقربى .. ما تزوديش الهجران ..
عيونى بيسألونى ..
أنا محتاجلك جدآ .. أكتر م الأول ..
لكن أعمل إيه .. بعدك عليا طول .
و إنتى مش حاسه بالعذاب .. اللى أنا فيه م الأول ..
كان مكتوب عليا .. ولا الزمن إتحول ..
عيونى بيسالونى ..
أعيش حياتى .. من قربك محروم ..
و آسى م الوحده .. و الدينا و الهموم ..
و عنيا تفضل سهرانه.. و الناس ماتبطلش لوم ..
لا خل ولا صاحب .. بيعمر و يدوم ..
عيونى بيسالونى ..
بقلم الشاعر
محمد البريمى ..
تعليقات
إرسال تعليق