هتتحسبلك… بقلم علاء احمد عبد النبي

كلمات/علاء أحمد عبدالنبي
*******************
....#هتتحسبلك#....
    **********
     #هتتحسبلك#
إن قلبي سلم وحبك
     #هتتحسبلك#
مع إن ياما شوفت قبلك
     #هتتحسبلك#
علشان قلبي كان حصن عالي
والحب عندي عزيز وغالي
مش أى حد يدخل فى قلبي
ولا أى حد يشغللى بالي
      #هتتحسبلك#
خلاص خلتني كدة بفكر
وعنيا م الحب بتسهر
وقلبي مش قادر..يقدر
على دقاته و إللى جرالي

علشان قلبي كان حصن عالي
والحب عندي عزيز وغالي
مش أى حد يدخل فى قلبي
ولا أى حد يشغللى بالي
      #هتتحسبلك#
دا أنا كنت مأمنة قلبي
ولا أى حد يجي جامبي
والكل كان عايز حبي
وإنت إللى غيرتلي حالي

علشان قلبي كان حصن عالي
والحب عندي عزيز وغالي
مش أى حد يدخل فى قلبي
ولا أى حد يشغللى بالي
      #هتتحسبلك #

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

سافرت نحوك....بقلم عيسى جرابا

قل لي يا قلم… كلمات الشاعر نافز ظاهر

اجازة... علاء، عطية علي