عارفه اد ايه....بقلم محمد حسنين

عارفه اد ايه فى قلبي حبك
اد حبي لروحي واكتر عشقتك
اد حبي لنور عنيه
اد حبي للدنيا ديه
عارفه اد ايه فى قلبي حبك
عد اوراق الشجر
اد حبات المطر
اد طول ليالي
المشتاق والسهر
عارفه اد ايه في قلبي حبك
اد شوق كل العاشقين
اد حزن كل المجروحين
اد الحنين اد الانين
عارفه اد ايه فى قلبي حبك
عارفه انتى ايه بالنسبه لى
انتى الشوق انتى القسيه
كل حاجه انتي الضحكه ديه
عارفه اد ايه في قلبي حبك
وكمان البسمه على شفاه الزمن
وبرضه دمعه مصحوبه بشجن
عارفه اد ايه في قلبي حبك
انابا فرح انا باخاف عليكي
انتي دنيا وانانجمه ف سماكي
انا بافرح انا باخاف عليكى
انتي روحى وانا دايب فى هواكي
عارفه اد ايه في قلبي حبك
اد صبر الكون  بحاله
وسهرالليل طول مطاله
انتى عارفه قلبي شايفك ايه
شايفك انتى النبض اللى فيه
شايفك الروح اللى بتحييه
عارفه اد ايه في قلبي حبك
اد احتياج طفل لامه
ولا حزين حد يضمه
وبفرحه يبدل همه
عارفه اد ايه في قلبي حبك
عارفه اد ايه انا محتاجلك
                بارتاح لما اقابلك
اد كل الدنيا
ياكل الدنيا
ماكانتشي دنيا
قبل مااقابلك
بقلمي انا /
محمد حسنين
عاشق طين بلدي

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

سافرت نحوك....بقلم عيسى جرابا

قل لي يا قلم… كلمات الشاعر نافز ظاهر

اجازة... علاء، عطية علي