انة وهي احباب ...بقلم جابر عبد القادر

«انا وهي احباب»
*******                     
             حبيب قلبي وروحي تعالي
               وشوفي دموعي بعد غيابك.
٠••••••••.                     
        لا مش مصدقه عيونك علشان
              هي السبب في وجع قلبي.
٠•••••••••••.                   
        إسألي روحك هل انا موجود
           ولا كلامي و دموعي تكذب عليكي..
٠••••••••••••.                   
      قلبي قال لا وروحي لا تستغني عنك
          علشان انت الروح كله لكن خايفه
                     من تمثيلك لي.
٠••••••••••••••                   
      حبي ليكي ليس تمثيل ولكن الحياه
        لا تبعدي عني لو لسه في حب لي في قلبك
٠•••••••••••••••.                 
     هو في غيرك في قلبي علشان
          كده مطمن بأنك جو قلبي وعجبني
          حبي ليك هو السعاده والهنا.
٠•••••••••••••••••.               
                 «جابر عبدالقادر»
~~~~~~~~~~~~~~~~

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

سافرت نحوك....بقلم عيسى جرابا

قل لي يا قلم… كلمات الشاعر نافز ظاهر

اجازة... علاء، عطية علي