المهم حبك عايش...بقلم جابر عبد القادر

«المهم حبك عايش في قلبي»
                   «بقلم جابرعبدالقادر»
                      «لغه العيون»
==================================
بحبك انت وحدك لا تنور النور علشان انا كده شايف عيونك منوره قلبي وخدودك مدافيه جسدي حبيبتي
انتي نور قلبي انا وانتي فقط وحدنا ليس معنا احد
غير حبنا هنا نبدا من هنا نتكلم من هنا نحكي علي
حبي وحبك انت الروح والحياه والامل اموت في
==================================
عطرك اموت في همسك يا روحي تعالي قربي مني
كمان كمان ايدي في ايدك نبدا رقص الحب الجميل انظري لي بصي في عيوني اسمعي دقات قلبي انت العمر الجميل انت الحلم الجميل انت حبي الجميل الذي اعيش من اجله اعيش فيها حبيبتي ليس تعرفي
==================================
كل دقه في قلبي بتقولك ايه حياتي ياحبيب عمري عيونك شايف فيها قلبي اه من لغه العيون لا تكذب علي احد علشان كده دايما انظر ليهم علشان عيونك كتاب لي اقراء مافي من حب الذي لا احد يعرف يقول الصدق غيرجمال عيونك وليس اللسان ؟
==================================
حبيبي عارفه من طفي النور انا علشان اكون جنبك اكون في حضنك اكون قريبا الي قلبك الي جسدك بدون خجل علشان حين اكون جنبك اخجل اطلب منك شيئ علشان بحبك كنت عاوزه اكون قريبا منك
واحضنك حبيبي انت الدم الذي في قلبي وحياتي
==================================
انت الهواء الذي اتنفس من حبك علشان اعيش في الحياه حين تبعد عني لحظه اموت لا اقدر اتنفس واحس باني مع الاموات علشان انت بعيد حبيبي
انت ليس تعرف انا احبك مثل الطفل الذي عاوز ابوه ابكي ومحتاجه تكون جنبي حبك هو الماء الذي
==================================
يرويني بماء احلي من العسل بماء حبك وحنانك انا اقرب ليك وانت تقرب لي حين تكون قريبا لي احضني وكلمني ليس من لسانك يكون من عيونك علشان الصدق كله من عيونك بحبك بحبك؟
==================================
                    «جابر عبد القادر»
=================================

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

سافرت نحوك....بقلم عيسى جرابا

قل لي يا قلم… كلمات الشاعر نافز ظاهر

اجازة... علاء، عطية علي