سكت الكلام...بقلم نعمت عامر

سكت الكلام
سكت الكلام مفيش تفسير
ياريتني ما عرفتك ولا دق باب الحب قلبي
ياريتني ما سمعتك ولا في منامي شفتك
صعبان علية طعناتك ولامتي اصبر علي ظلمك
حرام عليك ظلمك فية وانا كلي بحبك
تصدق انا تعبت من نفسي واتمني ان ارحل من نفسك
اكيد رحيلي يكون راحة لك ودواء لنفسك
اااة يا عيني ودمعك زيادة وظلمك لي بزيادة
اشعر انك تريد ان تتركني اتركني ارحل من نفسي اخر طريقي ان ارحل من نفسي ومن نفسك
لا فية اعذار ولا حتي كلام خلص الكلام تعبت معاك
مفيش بيني وبينك غير السلام والسكوت في صمتي
المعهود اشعر انني اصبحت بعيدة عنك
وحبي غصب عنك
حبيبي فكك مني وكفايةطعناتك وانت حر بعهودك
خلاص مفيش كلام سكت الكلام ومفيش اعذار
اصبح كلة في التوهان وانت بعيد وانا مثل شجرة
سقطت اوراقهافي مهب الريح اتركني مع نفسي
تعبت من الكلام وما في كلام سكت الكلام
نعمت عامر

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

سافرت نحوك....بقلم عيسى جرابا

قل لي يا قلم… كلمات الشاعر نافز ظاهر

اجازة... علاء، عطية علي