شيء طبيعي...كتبها الشاعر علاء احمد عبد النبي

...#شيئ_طبيعي...
     **********
كلمات/علاء أحمد عبدالنبي
        **************

مش محتاجة
عتاب ولا لوم.....

مش محتاجة
 أقول مظلوم.....

دا شيئ طبيعي...
إنك تبيعي..

في كل حاجة..

لأن قلبك...
عمره ما حبك...

ولا حس حاجة..

...دا شيئ طبيعي..

شوفي أد إية
 حبيتي....
وإتحبيتي..
ولا حسيتي...

...بالحب مرة....

وف كل حب..
تبيعي قلب...
وتسيبي قلب..

...وتقولي حرة...

لكن النهاردة....
أنا عمري مارضى...

تنزل دموعي...

....دا شيئ طبيعي...

دا شيئ طبيعي...
إنك تبيعي..

فى كل حاجة...

لأن قلبك..
عمره ما حبك..

ولا حس حاجة..

شوفي أد إية
حبيتك...
وإتمنيتك....
وإستنيتك...

تكوني ليا...

دلوقتي أنا....
سبتيني أنا...
وجرحي أنا..

باردوا بإيديا...

بس المفاجأة....
إنتي إللى بدئة...

وإنتي إللى هتضيعي....

....دا شيئ طبيعي...

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

سافرت نحوك....بقلم عيسى جرابا

قل لي يا قلم… كلمات الشاعر نافز ظاهر

اجازة... علاء، عطية علي