وداع وداع...أغنية للشاعر حربي علي

أغنية
(وداع وداع)

وداع  /  وداع /  وداع
كل  الحب .         ضاع
إشتريت     دنيا  المتاع
وهوه .      باع  الضياع

لحق .     نفسه   بسرعة
وباع      الهوى    الوهم
رحم  في   عينه   دمعة
ومات .      للقلب  طعم
ريح      نفسه     خالص
وانا   منه .      ماخالص
والآلم .  أصبح لي صاع
وداع  /  وداع  /  وداع

إنت    كنت .       الأحق
وأنا .      ركبت     الغلط
قلبك .     عمره     مادق
وأناا      عذابي    إرتبط
بأياااام    ميشتها   غربة
بسكة .      وهم  المحبة
مع  ليل  وسراب  شعاع
وداع  /  وداع  /  وداع

الحب .     ضاع  خلاص
والشوق  دنيا .     فانية
إزاي     أعشق   حواس؟
وإحساس غريب  يادنيا
إحساس .    ضيع  رجى
في  رجوع  بعيد  المدى
وبداية من صفر الصراع
وداع  /  وداع  /  وداع

(وداع)
حربي علي
شاعرالسويس
17/2/2012

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

سافرت نحوك....بقلم عيسى جرابا

قل لي يا قلم… كلمات الشاعر نافز ظاهر

اجازة... علاء، عطية علي