تابوت... ايمن شتا

 #تابوت

#كلمات_ايمن_شتا 

ايوة اديتك فرصة اخيرة..

ممكن الاقي نفسي معاكي..

 قولت نجرب يمكن جايز..

انسى الجرح واعيش بدواكي..

بس طلعتي بتسقيني سم..

وانا قال فاكره دوا وترياق..

كنتي تملي عندي اهم..

 بس اخترت ان انا انساكي..

.... 

ضيعتي الفرصة بغرورك..

ديما شايفة ان انتي اهم..

بس بجد بتلعبي دورك..

شاطرة بتعرفي تسقي السم..

وانا من طيبتي شربته بايديك..

 واتلذذت بطعم الموت..

بعت الدنيا عشان بهواكي..

فجأة لقتني في قلب تابوت..

ودفنتي احزاني معايا..

 حتى القلب بطل صوت..

والعمر اللي انا عشته معاكي..

خدت انا منه مية شلوت..

وبقولك هنفضها سيرة..

مبترجعش حياة من موت..

انتي قتلتي الفرصة بايديك

ودفنتيها جوه تابوت..

....

ايمن شتا

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

سافرت نحوك....بقلم عيسى جرابا

قل لي يا قلم… كلمات الشاعر نافز ظاهر

اجازة... علاء، عطية علي