كل حاجة...كتبها الشاعر عادل داود

كل حاجة...كلمات.عـــــــــــــــــــــادل داود
كل حاجة فيه..........حبيبى........... بتناديك
أنا كلى ملك.............انا كلى................. ليك
انا.........ياحبيبى روح مزروعه............ فيك
بعشقك..بحب روحك قلبك............. عينيك
خدنى منى.بدوب فى رقتك ولمسة إيديك
كل حاجه..🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️
فيه محتاجه..ليك..زى زرع..محتاج....لميه
عيون محتاجه تشوفك وقلب..عايز. حنيه
وروح دايبه فيك...وليك.مشتاقة ومستنيه
يا أجمل من الأحلام .وعزف ولحن وأغنيه
كل حاجه..🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️
عايزه.رقتك كلامك.هيامك.غرامك..جمالك
ياشوق الشوق.يافرحه طارحه.من ...دلالك
محتاج.قربك.نظرتك.محتاج اكون ف بالك
 ديما مشتاقلك.حبى ليك اكبر من... خيالك
كل حاجه.🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️.
انت روحى وبوحى.حتى انت.ف. السكوت
لو تغيب.يااجمل حبيب.روحى.بعدك تموت
انت حالةإستحاله معشهاش.أو منى تفوت
فيك انا روح هايمه.سابحه..فى... الملكوت
🌺🌺.كلمات...عــــــــادل داود.💙💚💜💚💚💓💓💓💓💓💕💕💕

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

سافرت نحوك....بقلم عيسى جرابا

قل لي يا قلم… كلمات الشاعر نافز ظاهر

اجازة... علاء، عطية علي