أنا اللي قلت...عاطف كبارة

 أنا اللي قلت

عاطف كبارة


أنا اللي قلت

مش حينفع أبقى ليكي

وتبقي ليا ...

أنا اللي قلت

صعب جدا أسيب عنيكي

تتعلق بيا ...

إنتي لسة صغيرة

وأنا قد عمرك مرتين

حتيجي يوم متغيرة

وساعتها أنا أهرب لفين

أنا ياما شفت ف دنيتي

شوق البداية

وحزن النهاية

و ١٠٠ حكاية

علمتني إزاي أخاف

من ضحكتي

وأخبي لهفتي

علمتني إزاي أداري

دمعتي ...

أنا الأول ف أحلامك

وحسيتك أخيرة

كأنك الأولي ...

وعشت براءة الإحساس 

في أيامك ...

وخدتيني رجعتي بقلبي

سنة أولى ...

بجد إنتي اللي حبيتك

سكنتي بقلبي وعنيا

كدبت وقلت أنا نسيتك

بعدتك عني بإيديا

عليكي أنا خفت

وأنا اللي قلت

مش حينفع أبقى ليكي

وتبقي ليا

صعب جدا أسيب عنيكي

تتعلق بيا ...

عاطف كبارة

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

سافرت نحوك....بقلم عيسى جرابا

قل لي يا قلم… كلمات الشاعر نافز ظاهر

اجازة... علاء، عطية علي