حبيبتي بتقولي... صبري حسين

 (حبيبتي بتقولي)كلمات/صبري حسين 

اعذرني

مش بيدي

انا كمان نفسي

آخد معاك وأدي

لكن وقتي

مش بيدي

ارجوك يا حبيبي اعذرني

من غير ما تتكلم حاسة بكل اللي جواك

شايفة اللهفة جوة عنيك

سامعة نبض قلبك

يا قلبي بلاش تتحير

انا عمري ما اتغير

حبي لك كل يوم بيكبر

ياللي حبك أحلي من السكر

يا حبيبي اعذرني

الوقت مش بيدي

اللحظات الحلوة بسرعة بتعدي

مهما غبت عنك

انا عارفة اني جوة منك

ساكنة قلبك وعقلك 

معاك في صحوك ومنامك

انا أميرة. احلامك

طلع الاوهام من راسك

عمري ما ابعد عنك

ده انت مني وانا منك

يا حبيبي يا نبض قلبي

بحبك من كل قلبي

انا متأكدة من حبك

شايفة مكاني بقلبك

انا بين رموش عنيك

وانت ضي عيوني

بحبك أكثر من نفسي

بحبك وحبك قدري

طمن قلبك يا قلبي

انت جوة قلبي

وانا جوة قلبك

نبعد أو نقرب

نشرق أو نغرب

قلبي عاشق قلبك

روحي ساكنة روحك

يا حبيبي طمن قلبك

بحبك لاخر يوم من عمري

بحبك بحبك من كل قلبي

صبري حسين

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

سافرت نحوك....بقلم عيسى جرابا

قل لي يا قلم… كلمات الشاعر نافز ظاهر

اجازة... علاء، عطية علي