أغنية من غيرك... حربي علي

 أغنية

( من غيرك )


من غيرك   دنيتنا  حزينة

سفينة وغرقانة ف المينا

ومعاكي؟     نسمة رقيقة 

تحلف إن الحب    حقيقة 

والقلب  شط      مرسيناا


أنا  من  غيرك؟         دنيا

دنيا      وإتملت    بجروح

أحزاني تبكيني   ف ثانية 

ومن غيرك بعيش مجروح

ومعاكي؟     نسمة  رقيقة 

تحلف إن  الحب    حقيقة 

والقلب   شط      مرسيناا


من  غيرك؟   الدنيا  تروح

يروح   قلبي    وإحساسي 

ف  بعادك    ياروح  الروح

بالمرار        أشرب  كاسي

ومعاكي       نسمة  رقيقة

تحلف   إن  الحب  حقيقة

والقلب   شط      مرسيناا


ياملاك   ونزلي  من السما 

تهون  في هواكي أفراحي

ياحكايتي        وحبي  انا 

في:  قلبي نامي  وإرتاحي

ومعاكي؟     نسمة  رقيقة 

تحلف إن  الحب    حقيقة 

والقلب   شط      مرسيناا


( من غيرك )

كتبتها: 

وأنا عندي 18سنة

أنااا

  حربي علي

شاعرالسويس

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

سافرت نحوك....بقلم عيسى جرابا

قل لي يا قلم… كلمات الشاعر نافز ظاهر

اجازة... علاء، عطية علي