ضيعتك مرة… كلمات الشاعر علاء احمد عبد النبي

......#ضيعتك_مرة#.....
      ***********
كلمات/علاء أحمد عبدالنبي
        **************
ضيعتك مرة ومش هقبل...
من تاني تضيع.....
يالي من غيرك المستقبل....
كان يبقا فظيع....
#دا مفيش حد إلا ما جرحني...
#دا مفيش حد بعدك ريحني...
# أنا راجع ندمان سامحني.....
# دا الكل فيا شبع تقطيع....
ضيعتك مرة ومش هقبل.....
من تاني تضيع.....
يالي من غيرك المستقبل...
كان يبقا فظيع......
*بعد أما سيبتك....
  عرفت قيمتك....
  وكمان فهمتك......
....واشتقت ليك......
*والوقتي جايلك....
 على راسي شايلك...
 زعلان هاحيلك......
.... وهبوس إيديك......
*أرجوك عاتبني.....
 وكمان حاسبني.....
 وبلاش تسبني......
 ....حرام عليك......
#دا مفيش حد إلا ما جرحني. .....
#دا مفيش حد بعدك ريحني. ....
# أنا راجع ندمان سامحني.....
#دا الكل فيا شبع تقطيع. .....
ضيعتك مرة ومش هقبل.....
من تاني تضيع.....
يالي من غيرك المستقبل. ..
كان يبقا فظيع....
* غيلط مرة......
  وهى مرة.....
   خرجت برة......
   ...قلبي بإيديا....
*خلاص وتوبة...
  دي آخر نوبة....
  ومش مطلوبة.....
  ...تقسا عليا.....
*أنا جاي راجع....
  شبعان مواجع....
  وبلاش تمانع.....
  ....إرحم عنيا.......
#دا مفيش حد إلا ما جرحني.....
#دا مفيش حد بعدك ريحني. ...
# أنا راجع ندمان سامحني....
# دا الكل فيا شبع تقطيع.....
ضيعتك مرة ومش هقبل....
من تاني تضيع......
ضيعتك مرة ومش هقبل. ...
تفتيح مواضيع....

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

سافرت نحوك....بقلم عيسى جرابا

قل لي يا قلم… كلمات الشاعر نافز ظاهر

اجازة... علاء، عطية علي