واجب عليا....بقلم علاء احمد عبد النبي

.....#واجب_عليا#....
      **********
كلمات/علاء أحمد عبدالنبي
********************
بعد شكي فيك راجعلي...
بعد ظني فيك شاريني....
دا إنت المفروض تبعني....
مش تجيني وتواسيني....
....دا واجب عليا.....
....دا واجب عليا...
واجب عليا أجيلك...
 وامسحلك دموعك...
 واجب عليا أجيلك....
 وأتمنى رجوعك....
.....واجب عليا.....
طول حبنا وأنا بجرح وظلم...
وإنت بتتحملني وتحلم....
إن تعيش العمر معايا...
إننا نمشي فى أحلا حكاية...
وأنا بإيديا أكون الجاني...
أنا فعلا  ظالم  وأناني  ..
إني إسيت على قلب رقيق..
كان بيحبيني حب بريئ...
وبعد دة كله بتنسى عذابي..
بعد دة كله واقف على بابي..
أنا مش قادر أسامح نفسي..
.....ولا مصدق عنيا.......
   ....دا واجب عليا.....
   ....دا واجب عليا....
واجب عليا أجيلك...
وامسحلك دموعك...
واجب عليا اجيلك...
وأتمنى رجوعك....
وأبعد شكي وأبعد ظني..
أنا صدقني غصب عني....
مش عارف إية إللى عملته..
مش عارف إية إللى أنا قولته..
مش حاسس غير غيرتي عليك...
مش شايف غير دمع عنيك...
وبعد دة كله راجعلي وباقى....
دا أنا فى بعادك خت جزائي...
أنا آسف على كل جراحي...
   .....وحقك عليا.......
 .....دا واجب عليا......

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

سافرت نحوك....بقلم عيسى جرابا

قل لي يا قلم… كلمات الشاعر نافز ظاهر

اجازة... علاء، عطية علي