حبيبتي

حبيبتى..
انتى خلقتى من عطرى ...من بياض عيني...ونقاء قلبى....
انتى الغيم الذي ابصرته يوما وعشق من يومها عيناكى.....
انا قبلة الشمس التي تعانق في الافق بحرك ثم تختبئ في عمق قلبك.....
انا وطنك ومنفاكى.....انا حربك ومعاهدة السلام .....
انا فصول عامك كلها....
انا لست اناني.....لكنني احب اشيائي كثيرا
وانتى اشيائي كلها.....وليس لغيري بين اشيائي

╣☼╠اسطؤره انسان ╣☼╠
خـ♥ـآلَدٍ آلَعـ♥ـرآقـ♥ـيـ♥ـ
الترجمه بقلمي
My love..
I created my perfume ... from the whiteness of my eyes ... and the purity of my heart ....
You are the clouds that I saw day and day of love I love you .....
I kiss the sun that embraces the horizon and then move in hiding deep in your heart .....
I am your country and the peace treaty .....
I am your whole class ...
I'm not selfish ..... but I love my sisters so much
And you are all my sisters ... and not for others among my siste

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

سافرت نحوك....بقلم عيسى جرابا

قل لي يا قلم… كلمات الشاعر نافز ظاهر

اجازة... علاء، عطية علي