سيبوني شويه... ابراهيم الافندي

 ( سيبوني شويه )

 شعر غنائي 

كلمات إبراهيم الأفندي 

سيبونى شويه هأسمع لُهْ وهأرجع لُهْ وأقرب ليه

انا دلوقت لو هأرجع.هأوجه له كلام يوجع وهأقسى عليه

جرحنى بالكلام واللوم

سيبونى بس كدا كام يوم

احاول ادوس على حزنى 

واجيله أسكنه حضنى

انا ما أقدرش على زعله 

سيبونى شويه هأسمع له وهأرجع له وأقرب ليه

انا دلوقت لو هأرجع.هأوجه له كلام يوجع وهأقسى عليه

فى آخر مره كان قاسى

 ومهتمش بإحساسى

وناسى قد إيه ضحيت

وقولت اهو قلبي كسبانُه

وينسى بحبى احزانه 

ولو أخسر صحاب او بيت

وشوفته قلبى تاه منى

وحتى الاهل تهمنى

انا مجونه ما أهتميت

وحتى الأهل تهمني

انا مجنون وما إهتميت

عيونه جميلة تشفع له

سيبونى شويه هأسمع له وهأرجع له وأقرب ليه

انا دلوقت لو هأرجع.هأوجه له كلام يوجع وهأقسى عليه

جرحنى بالكلام واللوم

سيبونى بس كدا كام يوم

احاول ادوس على حزنى

واجيله أسكنه حضنى

انا ما أقدرش على زعله

سيبونى شويه هأسمع له

   #خلصت_كلامى_خلاص

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

سافرت نحوك....بقلم عيسى جرابا

قل لي يا قلم… كلمات الشاعر نافز ظاهر

اجازة... علاء، عطية علي