حتة عبيط..محتاج اعدي بالامل...أيمن شتا

 #حتة_عبيط

#كلمات_ايمن_شتا

محتاج اعدي بلأمل بعد المحيط

وانا أملي ضاع من قسوة الموج الشديد

مبقتش عارف مين انا..

انا عايش في الخيال..

ولا انا حتة عبيط...

..... 

معقول اخد شنطتي..

وأمشي وأكمل سكتي..

معقولة همسح دمعتي..

وابتدي انا من جديد..

محتاج اعدي بلأمل بعد المحيط..

..... 

احلامي ليه حبة سراب

مبقتش تسوي غير تراب

معقولة امشي ورا السراب

ولا اعيش جوة الحديد

محتاج اعدي بلأمل بعد المحيط

.....

أفكاري ليه متلخبطة..

حتى ظروفي معبطة..

مبقتش ليه متظبطة..

هو انا ناقص مرمطه..

منتبدي كدا من جديد..

محتاج اعدي بلأمل بعد المحيط

....

طب لية يا دنيا محبكيش

أقبل حياتي بس اعيش

انتي لية متعرفيش

ويايا غير المرمطة

هو انا ناقص مرمطة

أفكاري لية متلخبطة

حتى ظروفي معبطة

مبقتش لية متظبطة

منبتدي كدا من جديد

محتاج اعدي بلأمل بعد المحيط

....

محتاج اعدي بلأمل بعد المحيط

وانا أملي ضاع من قسوة الموج الشديد

مبقتش عارف مين انا

انا اللي عاىش في الخيال

ولا انا حتة عبيط

محتاج اعدي بلأمل بعد المحيط..

.....

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

سافرت نحوك....بقلم عيسى جرابا

قل لي يا قلم… كلمات الشاعر نافز ظاهر

اجازة... علاء، عطية علي